Produkt anbefaling

15 Aug

image

Etter en litt sløv sommerferie er det på tide å skjerpe seg når det kommer til diverse ting. En av dem er å ta bedre være på huden min. Bildet viser hvilke produkter jeg bruker hver morgen. Som dere ser er jeg en liten fan av nivea produkter for tiden.

image

Sminkefjerneren bruker jeg om kvelden, men tenkte jeg kunne vise den også, i og med at det er blitt en ny favoritt i toalettmappen. Cleansing creamen er super god, både lukter og føles fantastisk. Til slutt smører jeg ansiktet inn i en day cream som er veldig lett å påføre og føles god mot huden.

image

Den siste flasken avbildet er et renseprodukt for piercingen min, som jeg bruker hver morgen og hver kveld.

Dette er ikke reklame.

Legg igjen en kommentar

