Blogganbefaling: Mira Jakobsen

4 Jan

En blogg som jeg gjerne vil anbefale videre til dere er bloggen til Mira Jakobsen.  En utrolig søt jente med en utrolig fin blogg.

Noe av det beste med bloggen hennes må være alle de fantastiske flotte bildene som hun tar. Jeg er veldig glad i blogger som har vakre bilder, og Mira er definitivt en av dem. Har også lagt merke til at hun kommenterer ofte andres blogger og svarer i kommentarfeltet sitt, noe som jeg liker. Og ja, jeg må bare nevne håret hennes som jeg synes er super fint!

Bloggen hennes finner du her !

2 kommentar to “Blogganbefaling: Mira Jakobsen”

  1. Mira Jakobsen januar 5, 2012 kl. 11:36 am #

    Tusen takk for så fine ord, jeg setter utrolig mye pris på dette🙂

    • annimad januar 5, 2012 kl. 2:28 pm #

      Bare hyggelig🙂 !

Legg igjen en kommentar

