NEW

4 Jan

Cheers to a new year and another chance for us to get it right

Nytt år og nye muligheter, som man alltid sier. 2012 er allerede i gang, og jeg kan egentlig ikke si at jeg har satt meg ned og skrevet noen nyttårsforsett slik som mange andre gjør. Og ikke har jeg tenkt til å gjøre det heller. Jeg har noen mål og jeg har noen ønsker for dette året, men jeg tror jeg bare må la de være i tankene mine, jeg vet hva jeg vil gjøre og hva jeg burde få gjort så da får jeg heller bare prøve å utføre dem uten en hel liste med forsetter.

Life is about creating yourself

 Har tenkt litt på om jeg skal fortsette å blogge dette året også. Jeg liker å lese andres blogger, og følger flere på bloglovin. Og den andre bloggen som jeg har blogget mest på har jeg fått mange gode minner fra. Men allikevel så tror jeg at jeg vil prøve å fortsette her. Kanskje jeg får noen minner her også? Jeg klarer ikke å legge fra meg bloggingen helt, enda.

Legg igjen en kommentar

