Harletty 140 suede royal boots

5 Jan

Jeg tror jeg har funnet de perfekte støvlettene…

Hadde bare lommeboken tilatt meg å kjøpe dem. Jeg drømmer enda om et par louboutins og ser stadig på både pumps og boots.

Men tenkt, ikke bare er disse uber fine og sexy, men de er også mye mer praktisk enn de andre pumsene jeg alltid ser på (ikke for det, pumps kan være praktisk det og…) anyways se for dere disse med et par svarte skinny jeans, og en litt oversized strikket genser, eller kanksje en søt bluse under en  blazer, utallige muligheter. Stunning!

Jeg får leve i drømmen enn så lenge, men en dag så skal jeg eie et par, om det er slike støvletter eller et par klasisske sorte vet jeg ikke, men jeg vet at de skal ha en rød såle.

2 kommentar to “Harletty 140 suede royal boots”

  1. Monika januar 5, 2012 kl. 7:54 pm #

    Enig, de var stunning!🙂

Legg igjen en kommentar

