Marc by Marc Jacobs

11 Jan

Er i skikkelig shopping modus for tiden, og sitter altfor mye foran pc`en og drømer meg bort. Før det nye året skrev jeg en spare liste over ting som jeg rett og slett ønsker meg og kommer til å spare til. Listen ble lang, og om jeg i det hele tatt kommer til å eie alt en dag, ja det er et veldig godt spørsmål.

For å nevne en ting på listen så er det en Marc by Marc jakobs klokke som jeg lenge har sett på. Jeg er en sølv jente og tror det er den fargen som ligger høyest på lista. Men mens jeg har sittet og sett på forskjellige klokker så har jeg også kommet over de andre flotte varene som Marc by Marc Jakobs tilbyr. For å si det slik så er det ikke bare en klokke fra designeren som står på listen lengre, både armbånd, ring og veske har kommet i spare listen min.

Dette er bare noe av det fine som jeg finner på nettet. Vesken nederst til venstre synes jeg var utrolig fin og er definitivt av vurdering nå når jeg virkelig trenger en ny veske. Men selvfølgelig så kommer student budsjettet til å bestemme om hvor lenge det er til jeg kan bli en lykkelig eier av noe av dette. Så nå er det bare å spare!

Marc be mine

3 kommentar to “Marc by Marc Jacobs”

  1. linda-mari i London januar 12, 2012 kl. 12:16 am #

    Har så lyst på en MBMJ klokke!

  2. Regine januar 12, 2012 kl. 10:50 am #

    Å, så masse fint – fikk lyst på alt eg!!🙂

  3. Ribee januar 15, 2012 kl. 10:58 pm #

    Ja den veska er berre rå! har så lyst på den sjølv, men som du seier, studentbudsjett😦

Legg igjen en kommentar

