Blogganbefaling: Fashionjunkiie

12 Jan
Denne gang vil jeg anbefale Linn`s fantastiske blogg fashionjunkiie!

Denne bloggen har jeg vært fast leser av i en god stund nå og er blitt en av bloggene jeg daglig må innom. Linn er en fantastisk flott jente med god sans for mote. På bloggen stiller hun med masse flotte outfits, fine cravings, nyeste kjøp og andre fine ting. Jeg liker at hun oppdaterer ofte, tar flotte bilder, ser alltid stunning ut og gir masse inspirasjon!


Og ja, hun er en heldig eier av en fantastisk flott veske, som jeg prøver å ikke være misunnelig på!

Kanskje de fleste av dere har lest bloggen hennes før, men anbefaler iallefall de som ikke har tatt en tur innom før å gjøre det nå –>HER

2 kommentar to “Blogganbefaling: Fashionjunkiie”

  1. Martine Kristine - Makeup blogg januar 12, 2012 kl. 9:09 pm #

    sv ;Kjempe!
    Hadde utrolig dilla på sølv nå sist😀

  2. Regine januar 13, 2012 kl. 11:08 am #

    Ho har så fin blogg, leser den fast🙂
    Ha ein super fredag!

Legg igjen en kommentar

