Eye primer

14 Jan

Jeg anbefaler alle dere jenter der ute som liker å bruke øyenskygge å kjøpe seg en eye primer. Jeg har ofte brukt øyenskygge der øyenskyggen blir mye lysere når jeg har påført den pluss at den har duset vekk etter kort tid. Det er veldig kjedelig å kjøpe seg nye fine farger som absolutt ikke får frem sin farge. der det bare så vidt vises at du har noe på øynene.

Men etter at jeg kjøpte meg eye primer har det bare vært gøy å bruke skygge. Fargen blir slik som den er på paletten og den varer mye lengre utover dagen.

Jeg kjøpte meg en fra GOSH og synes den funker bra pluss at den er dryg i bruk. Øyenskyggen er fra IsaDora og er fargen 80 presious pearls.

Fikk ikke fargene frem så godt på bildet men dere ser vell forskjellen? Fargen blir mye klarere med primeren. Perfekt til fest når du vil fremheve skyggen ordentlig eller til daglig når du vil at den skal vare utover hele skole/jobb dagen.

5 kommentar to “Eye primer”

  1. Camilla i London januar 14, 2012 kl. 7:57 pm #

    Skulle faktisk ønske jeg var flinkere til å bruke øyenskygge, men det er svært sjeldent at jeg orker å ta det på. Men det er veldig fint da🙂

  2. Regine januar 14, 2012 kl. 8:25 pm #

    Takk for tips, kanskje eg burde investere i det ja🙂
    Ha ein finfin kveld!!

  3. Albertine januar 14, 2012 kl. 10:12 pm #

    Det ble jo kjempestor forkjell! Elsket øyenskyggen🙂

  4. Mira januar 15, 2012 kl. 12:24 am #

    Godt tips, har merket stor forskjell med primer selv🙂

  5. onemust januar 16, 2012 kl. 9:10 am #

    Fin blogg !🙂

Legg igjen en kommentar

