Ebay tips: hair donut

16 Jan

Ebay er genialt. Du finner alt der og du finner det til en veldig rimelig pris! Du kan finne både klær, sko og sminke til  halv pris av orginal prisen. Og et større utvalg enn hva man finner i butikkene. Man må selvfølgelig være forsiktig  og lese nøye gjennom alt før man kjøper noe, men det er absolutt verdt det når har funnet det man har lett etter. 

Det jeg tenkte jeg skulle tipse dere om denne gang er hair donuten som har vært/er ganske populær nå for tiden, som er blitt sett på en rekke kjendiser og bloggere. Jeg hadde selv lyst på en og gikk på glitter der jeg viste at de solgte dem, men siden jeg har ganske kort og tynt hår så ble de litt for store til håret mitt. I stedet søkte jeg på ebay og fant meg en der som var noen størrelser mindre og perfekt til håret mitt. Og prisen? tror jeg betalte kun 8 kr med gratis frakt! Ikke bare fant jeg en i rett størrelse men super billig var den også. Så i stedet for å kjøpe en til ca. 80 kr på glitter kjøpte jeg en til 8 kr på ebay. Er det ikke det man kan kalle et kupp? 

HER er en direkte link om du selv har lyst til å kjøpe deg en hair donut.

2 kommentar to “Ebay tips: hair donut”

  1. Mira januar 17, 2012 kl. 5:15 pm #

    Takk for tipset! Trenger en som er mindre jeg også, har litt lite hår ut i tuppene dessverre🙂

  2. Sara januar 17, 2012 kl. 7:32 pm #

    Flere venninner som har kjøpt😉 Jeg har nok ikke langt nok hår enda, men en dag…

Legg igjen en kommentar

