Forget your boyfriend

19 Jan

Nelly

Sam edelman

Ja, alle snakker om de, alle har de og alle vil ha dem. Snakker selvfølgelig om nellys Forget Your Boyfriend. Jeg kan ikke noe for det men jeg må si at jeg lyst på et par selv! egentlig har jeg veldig lyst på de orginale Sam Edelman skoene, men nellys variant er billigere og nesten like fine. Jeg synes de er finest i beige, men svart og blå er også veldig fint.

Forget your boyfriend eller Sam Edelman?

Én kommentar to “Forget your boyfriend”

  1. ANNIKA januar 20, 2012 kl. 1:04 pm #

    Syns de øverste var råstilige!

Legg igjen en kommentar

