Min nye Marc by Marc Jacobs klokke

24 Jan

På fredagen fikk jeg endelig min etterlengtede pakke i posten! Etter en stund med denne i watch listen min klarte jeg ikke å la være å klikke den hjem. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg er super fornøyd!

Dreamy logo bubble watch


Bildene får ikke frem detaljene så godt, men jeg lover dere at den er veldig fin. Dette kjøpet kommer nok til å bli et av de beste dette året! og hvorfor har jeg på følelsen at dette ikke blir mitt siste MBMJ kjøp?

2 kommentar to “Min nye Marc by Marc Jacobs klokke”

  1. Anette januar 24, 2012 kl. 8:10 pm #

    åhh, heldig du er! den var kjempetøff:)

  2. Martine Kristine - Makeup blogg januar 24, 2012 kl. 8:12 pm #

    sv ; Tusen takk ^^

Legg igjen en kommentar

