Trenger ny veske

4 Feb

Double Zips Textured Single Shoulder Bag

Denne vesken fant jeg i dag på romwe. Synes den var litt kul og litt annerledes, og bestemte meg tilslutt for å klikke den hjem til meg. Når jeg (etter litt om og men) hadde bestemt meg for å kjøpe den ble den selvfølgelig utsolgt. Veldig typisk min flaks og veldig typisk meg som alltid på vente før jeg klarer å bestemme meg.

Så nå er jeg enda på utkikk etter ny veske. Noen som har noen tips til sider med fine vesker? Synes jeg har lett litt overalt men finner ingen. Vil ha en med litt plass men ikke for stor, og heller ikke for dyr.

edit: fikk meg positiv overraskelse i morges når jeg så at de hadde fått inn veskene igjen, så når er det en pakke på tur hjem til meg. 

2 kommentar to “Trenger ny veske”

  1. Fredagsbarnet februar 4, 2012 kl. 9:08 pm #

    Å det er typisk!
    Kanskje Asos kan være noe?

    • annimad februar 4, 2012 kl. 9:14 pm #

      Har sett der også, men fant ingen som virkelig traff meg! om du skjønner🙂

Legg igjen en kommentar

