Hjemmestrikket snurrelue

5 Feb

På bestilling fra ei vennine har jeg strikket en snurrelue. Holder på med et litt større prosjekt men siden jeg nå sitter litt fast og trenger hjelp av mormor kunne jeg lik så gjerne ta pause fra det prosjektet og strikke en aldri så liten snurrelue til venninnen. Strikket flere av de i fjor, de er kjempe lette og det går ganske raskt å strikke de. Oppskriften fikk jeg av ei skyttervenninne.

Alltid gøy selvstrikk♥

2 kommentar to “Hjemmestrikket snurrelue”

  1. Monika februar 7, 2012 kl. 4:39 pm #

    Wow, flink du er! Mulig det er enkelt når man kan det, men jeg blir likevel imponert jeg da🙂 Kjempesøt var den😀

  2. Elizabeth Michelle februar 27, 2012 kl. 9:26 pm #

    Denne likte eg også😀 Eg kunne ønske at eg klarte å lese strikke- og hekleoppskrifter… har lært meg selv å hekle, men med strikking kan eg kun strikke frem og tilbake :p

Legg igjen en kommentar

