Ny veske: Double Zips Black Single Shoulder Bag

26 Feb

Som sagt var det en pakke som lå og ventet på meg når jeg kom hjem fra Køben. Jeg har ventet på den i flere uker og endelig kom den. Skrev et innlegg tidligere om en veske som jeg hadde lyst på, og med litt flaks så ble den min allikevell. Valgte fargen svart og angrer ikke på det. En veske med rene linjer, fine detaljer og god plass.

3 kommentar to “Ny veske: Double Zips Black Single Shoulder Bag”

  1. - BB februar 26, 2012 kl. 10:25 pm #

    Åh, den var stilig!

  2. - BB februar 26, 2012 kl. 10:31 pm #

    stilig veske!!!:)

  3. Maiken mars 1, 2012 kl. 4:48 pm #

    Den var helt fantastisk!

Legg igjen en kommentar

