Hjemmelaget

27 Feb

Man finner masse fint i butikkene, men det er ikke alltid det kan måle seg med det som er hjemmelaget, det som er selvlaget fra begynnelse til slutt, det som er laget enten av deg selv eller kanskje et kjært familiemedlem.

Selv elsker jeg å strikke og har strikket en hel del.. Genseren på bildet er det mormor som har strikket, er hun ikke flink? selve genseren er søsteren min sin, jeg liker å låne den for jeg synes den er så fin! Mormor har strikket en hel masse av gensre og andre plagg til meg oppigjennom mitt liv, og jeg elsker å bruke de! Fine, varme og spesielle , hihi.

Én kommentar to “Hjemmelaget”

  1. Elizabeth Michelle februar 27, 2012 kl. 9:24 pm #

    For en utrolig nydelig genser!😀 Denne kunne eg brukt😀

Legg igjen en kommentar

