H&M

29 Feb

alt fra hm

Er det meg eller har H&M fått in veldig mye fint ?

Ikke bare har de knall farger som rosa og neon gul, men de har også mine favoritter slik som pudderrosa og andre fine pastellfarger. Kjøpte meg blant annet en kjempe fin beige/rosa blazer som jeg gleder meg masse til å bruke! Og en super søt kjole som jeg allerede har brukt. Jeg falt pladask for den kamel fargede semsket jakken på bildet, og de lyse ballerina skoene skal bli mine i løpet av våren, so cute!

 Det som er fint med hm er at det er klær til en billig penge så det går faktisk ann å shoppe der uten å bruke opp hele lønnen din med en gang, og jeg synes også de er flinke til å holde tritt med trendene til hver sesong. Er ikke alltid jeg finner noe her, men som sagt denne sesongen har de fått inn masse fint!

Legg igjen en kommentar

