Blogg anbefaling: Dulce Candy

1 Mar

Dulce Candy. Hva kan jeg si? annet enn at jeg elsker denne jenta! Dette er nesten den eneste utenlandske bloggen jeg må innom hver dag for å se etter oppdateringer. Selv om det er hennes videoer som fenger meg mest så er det ikke mye å si på bloggen hennes heller. Hun tar fantastiske outfit bilder, hun har et fint design og legger stor vekt på mote og skjønnhet. I sine få centimeter over bakken rocker hun lengden sin i masse fine outfits og viser til de som er lave at man trenger ikke å ha supermodel ben for å se flott ut! Og ja, hun har en sko garderobe til å dø for! (garderoben hennes generelt er egentlig til å dø for!

IMG_6830Som sagt så er det hennes videoer på youtube jeg liker best. Der finner vi alt fra fashion hauls, sminke og hår videoer osv. fant den nyeste videoen til dere, så for å se på flere videoer er det bare å søke på dulcecandy87 på youtube og dere finner garantert en del inspirasjon!

Ta en tur innom da vell, kanskje dere også får dere en ny favoritt ♥

Én kommentar to “Blogg anbefaling: Dulce Candy”

  1. linda-mari i London mars 2, 2012 kl. 2:51 pm #

    Hun har mange freshe antrekk🙂

Legg igjen en kommentar

