Produkt anmeldelse: Fit me

15 Mar

Som jeg lovte tidligere så skal jeg si litt om den nye sminken jeg kjøpte meg fra Maybelline serien fit me.

Utseende: Det første som trakk meg mot disse produktene var utseende. Veldig enkelt, fint og så derfor veldig «profft» ut. Den har også den vanlige måten å trykke ut fundationet fra flasken på som gjør det veldig enkelt å få ut produktet pluss at det blir ikke så mye gris.

Påføring: Jeg synes fundationet er ganske lett å påføre og smelter fint in i huden. Fargen passet perfekt til min hud, noe som gjør at det ser ganske naturlig ut. Consealeren fantes ikke i samme farge som fundationen som jeg kjøpte så den måtte jeg ha litt mørkere. Noe som kan bli litt rart, men jeg synes jeg fikk det til å fungere ved å blende det sammen med fundationen. Så om du har av den lyseste fargen slik som meg kan consealeren bli et lite problem, men som sagt jeg har fått det til å fungere. (har brukt fundationkost når jeg har påført fundationet)

På huden: Egentlig så liker jeg ikke å smøre slike ting i ansiktet mitt, føler at det fort kan bli ganske seigt og oljete pluss at jeg er ganske redd for å få stygg hud. Disse produktene gjorde ikke huden min så veldig oljete, bare litt i nese området, men det kan også skyldes huden min. Synes det er lette produkter å ha på og som sagt så synes jeg det smelter ganske godt in i huden slik at det legger seg ikke som et lag oppå huden. Man kan kjenne at man har noe på huden, men som sagt så kan det også være på grunn av at jeg egentlig ikke liker å ha slikt i ansiktet.

Alt i alt så er jeg ganske fornøyd med disse to produktene og vil derfor også anbefale de videre til dere. Fås vell kjøpt på de fleste butikker, jeg kjøpte mitt på H&M.

 ♥

Én kommentar to “Produkt anmeldelse: Fit me”

  1. camilla mars 16, 2012 kl. 4:54 pm #

    Takk for tipset!😀

Legg igjen en kommentar

