Tori Spelling: Hair

17 Mar

I det siste har jeg sett litt på Tori og Deans sitt tv program på kanal fem. Og en ting jeg har tenkt litt over er håret til Tori, jeg synes det er så fint. Jeg ønsker selv kort blondt hår, og jeg synes hun kler frisyren skikkelig godt. Det jeg synes er så flott er at hun klarer å variere så mye, mange tror at om du har kort hår så er det ingenting å gjøre med håret. Men Tori har viser både kort hår med krøller, bølger, rett, fletter osv. Og det må også sies at hun kler den lyse fargen veldig godt!

Nå får jeg plutselig lyst til å droppe sparingen og klippe meg en bob lignende Toris.

 

4 kommentar to “Tori Spelling: Hair”

  1. Tone mars 17, 2012 kl. 1:24 pm #

    jeg vurderer også å droppe sapringen og få bob…. men vet ikkeeeee!!

    • annimad mars 17, 2012 kl. 1:45 pm #

      Det er ganske vanskelig å bestemme seg ja, innerst inne ønsker man seg langt hår men samtidlig så kunne det ha vært like så kult med en tøff bob, kanskje finere !

  2. Maria mars 18, 2012 kl. 12:52 am #

    Tori er så søøøt! Får utrolig lyst på bob av å se håret hennes.. Men som du skriver over her, så ønsker man seg langt hår, men så kanskje hadde det vært minst like fint med kort🙂

    • annimad mars 18, 2012 kl. 9:33 am #

      Ja, det er så typisk oss jenter !🙂

Legg igjen en kommentar

