Vår cravings / pt 2

21 Mar

1.jades24.com 2. hm.com 3. harrods.com 4. hm.com 5. endless.com 6. asos.com

En sikker vinner om våren/sommeren er ballerinaene/flatsene. Jeg har opp til flere på ønskelisten alt fra marc jackobs til h&m. Jeg liker veldig godt ballerinaer med enten en sløyfe eller noe annet pynt på tuppen, gjerne sløyfe med studds eller annet glitter. Tidligere har jeg hadd dårlige erfaringer med ballerinaer, har alltid fått gnagsår av de, så i år tenker jeg på å investere i noen litt dyrere og se om de kanskje er litt bedre på foten og at de kanskje ikke slites ut like raskt. Jeg skal iallefall prøve å få tak i de nr. 2 på bildet, så får jeg se hvilke andre jeg ender opp med ♥

2 kommentar to “Vår cravings / pt 2”

  1. ellastormark mars 21, 2012 kl. 2:50 pm #

    Jeg spaserer rundt i de samme bootsene som jeg gjør om vinteren, hehe.

  2. Tonje mars 21, 2012 kl. 7:32 pm #

    Jeg har sinnsyke mengder med ballerina sko så jeg tror ikke jeg skal kjøpe flere med det første…men man skal vel aldri si aldri😉 Lyst på de med metallisk tupp..

Legg igjen en kommentar

