I dag fyller jeg år!

26 Mar

Det er mandag den 26. Mars, altså i dag har jeg bursdag ! Har allerede fått masse koselige hilsninger så tror jeg kommer til å få en fin dag ♥

9 kommentar to “I dag fyller jeg år!”

  1. elisejb mars 26, 2012 kl. 7:35 pm #

    Gratulerer så mye med dagen!😀 Ps: elsker skoene dine!

  2. Mira Jakobsen mars 27, 2012 kl. 12:12 pm #

    Gratulerer på etterskudd – håper du hadde en fantastisk dag!

    • annimad mars 27, 2012 kl. 2:06 pm #

      Takk for det🙂 hadde en super dag!

  3. carinacharlotteb mars 28, 2012 kl. 8:06 am #

    Gratulerer så mye på etterskudd! Forresten kjempefint antrekk!❤

  4. Martine Kristine - Makeup blogg april 15, 2012 kl. 9:56 am #

    Hei,

    Bare innom nå for og si at vinneren av konkurransen som jeg har på bloggen er nå trukket! Står nederst i konkurranse innlegget🙂

  5. ellastormark mai 14, 2012 kl. 3:33 pm #

    LITT på etterskudd, men gratulerer!!:)

    • annimad mai 14, 2012 kl. 3:48 pm #

      haha, takk for det !:)

Legg igjen en kommentar

