Hair talk

6 Jun

Angelica Blick

Når jeg ser dette bildet av Angelica får jeg ikke mindre lyst til å klippe meg kort igjen! Kort, lyst hår med fine bølger i, det er mitt drømme hår akkurat nå. Må tro om det blir ny sveis i sommer, må iallefall klippe av meg litt slitt hår og når jeg blar gjennom bloggen til Angelica ser jeg at man trenger ikke langt hår for å være fin jente ♥

2 kommentar to “Hair talk”

  1. Mira juni 8, 2012 kl. 2:22 pm #

    Hun er så fin.

  2. Maria juni 21, 2012 kl. 11:14 pm #

    Fine Angelica!

Legg igjen en kommentar

