Old Levis

15 Jul

Kjøpte denne shortsen tidlig denne sommeren og har nesten ikke fått brukt den i dette «sommer»været. Derfor trosset jeg temperaturen i dag og tok på meg den sammen med en gammel Levis shorte som jeg tilfeldigvis fant i skapet. Og ja, mine studded boots fikk også luftet seg !

Have a nice sunday♥

11 kommentar to “Old Levis”

  1. Katrine Åstorp † (@kattrineee) juli 15, 2012 kl. 6:51 pm #

    Ah, nydelig!! Love it🙂

    http://www.katrineaastorp.femelle.no

  2. linda-mari juli 15, 2012 kl. 8:07 pm #

    Så fint antrekk, og så fin blogg. Denne må jeg begynne å følge🙂

    • annimad juli 15, 2012 kl. 9:12 pm #

      Tusen takk🙂 hyggelig at du likte bloggen min!

  3. Elin Kling juli 15, 2012 kl. 8:11 pm #

    L O V E

  4. Lillesmurf - Kari juli 15, 2012 kl. 9:21 pm #

    Kjempe fint antrekk❤

    Sv: Tusen takk Anniken🙂 Så koselig at du vil være med🙂 Send meg en mail på kari.rasm@hotmail.com så sender jeg deg spørsmålene😀

  5. Larissa juli 15, 2012 kl. 10:01 pm #

    Love Levi’s. Especially the vintage shorts!
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl/

  6. Larissa juli 15, 2012 kl. 10:02 pm #

    Love Levi’s! Especially the vintage shorts…
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl/

  7. Hanne - Beautylovin juli 15, 2012 kl. 10:29 pm #

    Elsker stilen! Kjempefin blogg du har!🙂

    • annimad juli 15, 2012 kl. 10:58 pm #

      Tusen takk! nå ble jeg glad😀

  8. ANNIKA juli 16, 2012 kl. 10:01 am #

    Digger shortsen😀

  9. Elise juli 19, 2012 kl. 9:06 am #

    Digger antrekket! Kult🙂

Legg igjen en kommentar

