Video: Hvordan legge opp masker

17 Jul

Om dere ikke har lagt merke til det allerede så er jeg veldig glad i å strikke. Og jeg vet at det er flere av dere som ikke kan å strikke, men som gjerne har villet lære seg det. Så jeg tenkte jeg kunne ha et slags lynkurs i strikking. Jeg laget en veldig enkel og kort video til dere der dere kan se hvordan man kan legge opp masker, vet om flere som kan å strikke men ikke å legge opp masker også, så håper denne videoen kan være til litt hjelp. Og om det blir interesse kan jeg lage flere til dere senere ♥

Det går dessverre ikke ann å ha på lyden, men jeg sier ikke noe , var bare litt musikk.

Fortell meg gjerne hva dere syntes om videoen og om dere vil ha flere ♥

3 kommentar to “Video: Hvordan legge opp masker”

  1. Martine Kristine - Makeup blogg juli 17, 2012 kl. 3:34 pm #

    sv; Hehe, ja har tenkt litt på det også. Til nå så bruker jeg bare vanlig teip🙂

  2. Tone juli 17, 2012 kl. 5:40 pm #

    sv: det der er faktisk en helt vanlig levis 501🙂

  3. Frida juli 18, 2012 kl. 1:24 pm #

    Fin video😉 må ta fram strikketøyet til vinteren trur eg!!

Legg igjen en kommentar

