New in my wardrobe

24 Jul

Ja, jeg kunne virkelig ikke vente lenger, jakken ble min denne helgen. Og i dag fikk den bli med meg på jobb, den passer virkelig til alt! Spørs om den blir med på en del antrekk fremover♥

Sammen med jakken ble det skjørt, og ja, jeg måtte ha på strømpebukse, ikke bare drar jeg hjemmefra 0530 for å dra på jobb,  men det er virkelig høstvær ute nå! Ikke rart jeg har begynt med høst garderoben!

Håper dere har hadd en fin start på uken!

6 kommentar to “New in my wardrobe”

  1. linda-mari juli 24, 2012 kl. 4:53 pm #

    Det er den fra Cubus?

  2. kristinefargerik juli 24, 2012 kl. 8:40 pm #

    Wow den jakken din var helt syykt fin❤

  3. Annie juli 26, 2012 kl. 8:44 am #

    For en nydelig jakke. Skal se om de har flere av den🙂

  4. MARITA GUNDERSEN juli 27, 2012 kl. 9:16 pm #

    Jakka var utrolig fin til deg🙂

  5. Iselin juli 27, 2012 kl. 9:23 pm #

    Utrolig stilig jakke!

Legg igjen en kommentar

