Another rainy day

30 Jul

Tok på meg mitt blomstrete skjørt i dag, med et lite ønske om sommerfølelse. Litt lei av å måtte ha strømpebukse under skjørtene og kjolene mine, men har ikke noe annet valg hvis jeg skal holde varmen hele dagen. Men med litt blomster og farger fikk jeg en liiten sommerfølelse alikevell.

Ønsker alle en fin ny uke♥

5 kommentar to “Another rainy day”

  1. MARITA GUNDERSEN juli 31, 2012 kl. 9:18 am #

    Ha en fin uke du også.
    Kjempe fint antrekk😉 Likte skjørtet veldig godt.

  2. Camilla i London juli 31, 2012 kl. 9:10 pm #

    Kjempe fint skjørt🙂

  3. Titti august 1, 2012 kl. 10:36 pm #

    Jeg likte også skjørtet veldig godt🙂

  4. caroline Sandelin september 1, 2012 kl. 1:48 am #

    Loving the outfit!! Så fin du er:)

Legg igjen en kommentar

