Fire wanties fra nelly

20 Jan

20130120-135713.jpg

20130120-135909.jpg

20130120-135914.jpg

20130120-140001.jpg

Fire favoritter fra nelly akkurat nå. En rosa bukse har jeg sett etter siden fjor sommer uten hell, men denne så ut til å være akkurat det jeg har lett etter, fin fasong og nydelig farge. Må si at det er en skam at jeg ikke eier en skinn jakke, så om denne blir min i løpet av våren skal dere ikke se bort ifra, tøff ikke sant? Skoene er som tatt ut av en sko drøm jeg ikke visste at jeg hadde, høye, nude OG med studds! Gotta love them! Og til slutt, kjolen, ett ord: nydelig!

Én kommentar to “Fire wanties fra nelly”

  1. Marlene april 18, 2013 kl. 7:48 pm #

    Lekkert alt sammen!😀 Ville gått for kjolen og jakka selv🙂

Legg igjen en kommentar

