Cold days

25 Jan

Vinteren er en utfordring når det gjelder bekledning, i allefall i vårt kalde Norge (her jeg sitter nå, er det -27,6 grader for øyeblikket!) og ofte ender antrekkene opp som veldig enkle, varme og behagelige. Å fryse er i allefall ikke et alternativ hos meg. Dunjakker, parkaser og uggs er vell det som frister mest hos de fleste og som er varmest. Selv har jeg nettopp kjøpt meg ny jakke i dun og kommer nok til å bo i den så lenge det fortsetter å være over -20 grader. Jakken på bildene nedenfor har vært min favoritt så langt i år, passer til alt og er blitt brukt mye, kanskje ikke den varmeste varianten om graderstokken stiger for mye da.

Skal prøve å lage et innlegg med klær som er perfekte til denne årstiden, som både er fine og varme. Tenkte bare å vise dere dette antrekket fra tidligere denne vinteren ❤

20130125-184924.jpg

20130125-184934.jpg

Legg igjen en kommentar

