Tips og inspo til en fin og varm vinter

25 Jan

20130125-210800.jpg

20130125-210805.jpg

20130125-210810.jpg

Tre mini collages med tips og inspo til hvordan kle seg fint og varmt i disse vinter månedene. En faux fur passer til så og si alt og gjør enhver outfit både stilig, tøff, kul og elegant, jeg har skikkelig lyst på en slik vest! jeg hadde heller ikke sagt nei til den gråe kåpen, såå fin!

Å finne varme fine vintersko er ikke den enkleste oppgaven, men så fremt du ikke skal gå langt og være lenge ute så er vell støvletter og boots den fineste og beste løsningen. Jeg har mega cravings på støvlettene fra tory burch.

Av tilbehør er skjerf, hansker og en søt lue det absolutte must. Jeg bruker skjerf så og si hele tiden og klarer meg ikke uten i vintersesongen. Kjøpte meg nettopp et par skinnhansker for å ha i bilen, og vill si de er et must iallefall om du kjører bil! Solbriller brukes hele året, også på vinteren og beltet tok jeg med som et tips til å bruke rundt kåpa.

Jeg vet det er mange som synes det er vanskelig å kle seg varmt men samtidlig fint når kulden og snøen trenger seg inn, jeg synes også det noen ganger, men hvorfor ikke ta det som ei utfordring og prøve seg litt fram? Det finnes mye fint der ute.
Lykke til❤

Legg igjen en kommentar

