MINKOFF

14 Apr

Etter at jeg kjøpte MK vesken min for ikke så lenge siden, så har jeg fått øynene opp for vesker. Og nå vil jeg gjerne ha den perfekte designer vesken i alle størrelser. Den som ligger høyest på ønskelisten min nå er fra Rebecca Minkoff og heter MAC. Den ser perfekt ut i størrelse med plass til både lommeboken, mobilen, nøkler og litt småtterier. Enkel men allikevell stilig med små  detaljer som gjør vesken. Favoritten min, som jeg sikler på for øyeblikket, er i fargen babyrosa♥ Synes den er så nydelig! og jeg digger fargen, og jeg tror faktisk den kommer til å passe til like mye som en i svart farge.

Hadde ikke sagt nei takk til de andre to fargene heller (finnes også i flere farger) ♥

4 kommentar to “MINKOFF”

  1. Thea i London! april 15, 2013 kl. 10:17 am #

    Den var nydelig, så ut som den perfekte størrelsen ja!

  2. Larissa april 15, 2013 kl. 8:26 pm #

    Nice blog dear.
    xo.
    FROM HATS TO HEELS
    http://www.fromhatstoheels.com

  3. kristinefargerik april 17, 2013 kl. 7:01 pm #

    I knoww the feeling, jeg er helt obsessed i designervesker!😀
    Den rosafargen var nydelig!!🙂

  4. Kamilla Haaland april 19, 2013 kl. 8:51 am #

    Åh, de har så utrolig mange flotte vesker!! Har siklet en del på shopbop etter minkoff-vesker🙂

Legg igjen en kommentar

